Veelgestelde vragen
- Bestellen en bezorgen
- Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
- Je ontvangt jouw bestelling binnen 2-5 werkdagen. Koop je een belevenis of digitale voucher? Dan ontvang je deze binnen 15 minuten in je mailbox.
- Kan ik mijn bestelling volgen?
- Het is op dit moment nog niet mogelijk om jouw bestelling te volgen. Maar achter de schermen werken we er hard aan om dit voor je te regelen.
- Op welke dagen bezorgen jullie?
- Wij bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag met Cycloon. Over het algemeen wordt er binnen 24 uur bezorgd. Het kan echter voorkomen dat een pakket of brievenbuspost iets vertraagd is vanwege drukte bij Cycloon.
- Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op de waddeneilanden?
- Dat kan zeker. Let er wel op dat dit alleen iets langer kan duren vanwege de overtocht met de boot.
- Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
- Als je niet thuis bent, en het past door de brievenbus, dan wordt het door de brievenbus bezorgd. Gaat het om een pakket? Dan probeert de postbezorger het bij de buren. Mocht dat niet lukken, dan wordt het naar een pakketpunt gebracht en heb je een week de tijd om het op te halen.
- Hoe wordt mijn artikel verpakt?
- Alle artikelen worden met veel zorg ingepakt. De brievenbuscadeaus worden verpakt in een dikke, stevige Kraft envelop. Pakketartikelen worden verpakt in een FSC-doos, voorzien van honingraat papieropvulling. Dit, zodat de artikelen goed beschermd zijn. Bij Nature's Gift proberen we de impact op het milieu te verminderen door waar mogelijk hergebruikte dozen te gebruiken voor het verzenden van pakketjes. Zo dragen we samen bij aan een duurzamere toekomst.
- Waarom is mijn bestelling in een hergebruikte doos bezorgd?
- Bij Nature's Gift proberen we de impact op het milieu te verminderen door waar mogelijk hergebruikte dozen te gebruiken voor het verzenden van pakketjes. Zo dragen we samen bij aan een duurzamere toekomst.
- Kan ik mijn bestelling direct naar een andere ontvanger sturen?
- Ja, dat kan. Bij het afrekenen wordt er gevraagd naar de bezorggegevens. Vul hier de gegevens van de ontvanger in (dit kan dus jezelf of een ander zijn). Het pakket of brievenbuspakket wordt dan naar de ontvanger verzonden. Je kan jouw gegevens invullen bij ‘factuuradres’.
- Kan ik mijn bestelling op een postadres of pakketpunt laten bezorgen?
- Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling op een postbusadres of bij een pakketpunt te laten bezorgen. Maar ook hier zijn we achter de schermen druk mee bezig.
- Kan ik zelf een dag kiezen waarop ik wil dat mijn bestelling bezorgd wordt?
- Voor producten is het (nog) niet mogelijk om een dag te kiezen waarop jouw bestelling wordt bezorgd. Heb je een fysieke Nature’s Giftcard besteld? Dan kun je wel de datum kiezen waarop deze wordt bezorgd.
- Kan ik cadeaus uit mijn winkelmandje naar verschillende adressen sturen?
- Per bestelling kun je één afleveradres doorgeven. Wil je de cadeaus naar verschillende adressen sturen? Dan plaats je elke bestelling apart.
- Ontvang ik na het bestellen een bevestiging van de bestelling?
- Na het bestellen ontvang je een bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Hier staat precies in wat je hebt besteld.
- Wat zijn de bezorgkosten?
- Voor een brievenbuspakket zijn de bezorgkosten € 3,95. Voor een pakket zijn de bezorgkosten € 5,95.
- Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
- Assortiment
- Waar komen de producten vandaan?
- Onze producten komen bij hoogwaardige verkopers vandaan. Allen hebben ze oog voor mens en planeet. Op de productpagina vind je meer informatie over het merk en waar het product vandaan komt.
- Waar vind ik de ingrediënten?
- Je kunt de ingrediënten vinden in de beschrijving op de productpagina.
- Hoe weet ik wat ik ontvang?
- In de beschrijving op de productpagina staat wat je exact krijgt. Mochten er uitzonderingen zijn, dan vind je dit ook in de tekst.
- Is mijn cadeau op voorraad?
- De cadeaus op de website zijn op voorraad, tenzij anders staat aangegeven op de productpagina. Wil je grote aantallen bestellen? Neem dan contact op met onze zakelijke afdeling via 026 – 3684200.
- Waar komen de producten vandaan?
- Betalen
- Hoe kan ik betalen?
- Je kunt bij ons op de volgende manieren betalen:
1. Met je giftcard. Hierop staat een kaartnummer en security code. Deze zal tijdens het betaalproces aan je gevraagd worden.
2. Via iDEAL. Je betaalt direct tijdens het bestelproces via je eigen bank.
3. Via creditcard (VISA of Mastercard). Je betaalt direct tijdens het bestelproces via je eigen bank.
Je kunt beide manieren ook combineren.
- Je kunt bij ons op de volgende manieren betalen:
- Hoe is de prijs in mijn winkelmandje opgebouwd?
- In het winkelmandje zie je de totaalprijs van jouw bestelling. De totaalprijs van jouw bestelling is opgebouwd uit de prijs van het (of de) product(en) en verzendkosten. Ook kun je zien hoeveel btw is.
- Is betalen bij Nature’s Gift veilig?
- Betalen bij Nature’s Gift is veilig. Het betaalscherm is beveiligd via een zogenoemde (SSL)-techniek. Dit houdt in dat het niet mogelijk is voor derden om toegang te krijgen.
- Hoe kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
- Het is voor nu niet mogelijk om jouw bestelling achteraf te betalen.
- Hoe kan ik betalen?
- Giftcard
- Hoe kan ik mijn giftcard inwisselen?
- - Kies jouw gewenste product(en) en klik op 'Bestel nu’.
- Jouw product(en) zit nu in je winkelmandje.
- Vul je persoonlijke gegevens in en klik op 'verder'.
- Als je in de betaalmethode scherm bent klik je op 'Natures Gift' bij cadeaukaarten.
- Vul je 19-cijferige giftcardcode en security code in, en klik op 'voeg cadeaukaart toe'
- Het bedrag op je giftcard wordt verrekend met het bedrag in je winkelmandje.
- Indien van toepassing kan je bijbetalen.
- Rond je bestelling af.
- - Kies jouw gewenste product(en) en klik op 'Bestel nu’.
- Mijn Natures Gift giftcard werkt niet, wat nu?
- Wil je jouw kaartnummer controleren? Ga naar onze saldochecker.
1. Verkeerd ingetoetst? Let goed op verschillen tussen i en 1 en I en probeer het nog eens.
2. Security code ingevuld?
3. Niet meer geldig? Het zou kunnen dat jouw giftcard niet meer geldig is. De geldigheidsduur van onze giftcards is 3 jaar naar verkoopdatum. Een belevenissen voucher is 1 jaar geldig na verkoopdatum.
4. Al ingewisseld? Het kan zijn dat jouw giftcard door jezelf of iemand anders al gebruikt is.Is geen van bovenstaande van toepassing? Neem dan contact met ons op.
- Wil je jouw kaartnummer controleren? Ga naar onze saldochecker.
- Hoe lang is mijn giftcard geldig?
- Jouw giftcard is tot drie jaar na aanschafdatum geldig.
- Moet ik mijn giftcard in één keer besteden?
- Nee, dat hoeft niet. Je mag deze in delen besteden. Je gebruikt hiervoor steeds dezelfde code. Het restsaldo wordt zichtbaar na het invullen van de code.
- Mag ik meerdere giftcards tegelijk inwisselen?
- Ja, dat mag bij onze reguliere giftcards. Let op: dit is niet (altijd) mogelijk bij actiecodes. Dit zal in de regel dan ook bij de actievoorwaarden vermeld staan.
- Kan ik een cadeau uitkiezen die duurder is dan de waarde van mijn giftcard?
- Ja, dat kan. Het resterende bedrag kun je bijbetalen met iDEAL of creditcard.
- Hoe kan ik mijn giftcard inwisselen?
- Belevenis
- Ik heb een belevenis voucher. Hoe kan ik mijn belevenis reserveren?
- Op de voucher wordt een uitgebreide uitleg vermeld over hoe en waar je kunt reserveren. Jij of de ontvanger kan contact op nemen met de leverancier en reserveer. Mocht er een afwijkende reserveringsmethode zijn, dan staat dat vermeld op de voucher.
- Ik wil een belevenis doen met meerdere personen - kan dat?
- Jazeker. Bij ieder dagje weg staat voor hoeveel personen deze regulier is. Wil je het uitje doen met meer personen dan aangegeven staat? Dan kun je in je winkelmandje het aantal vouchers aanpassen. Staat er bij het dagje weg dat deze voor twee personen is, maar je wilt met zes personen? Dan verhoog je het aantal vouchers naar drie. Is het saldo op jouw giftcard/voucher niet toereikend? Dan kun je altijd met iDEAL of creditcard bijbetalen.
- Hoe lang is mijn belevenis geldig?
- Vouchers en e-tickets voor een dagje weg zijn tot een jaar na aanschaf geldig. De exacte datum vind je op je giftcard of voucher.
- Ik heb een belevenis voucher. Hoe kan ik mijn belevenis reserveren?
- Annuleren en retourneren
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Het annuleren van een bestelling kan alleen als deze nog niet betaald is. Is de bestelling al wel betaald maar wil je hem toch annuleren? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice. Dan kijken we samen even wat we voor je kunnen betekenen. Is jouw bestelling al verzonden? Dan kun je het product retourneren en niet meer annuleren.
- Hoe werkt retourneren?
- Ben jij of de ontvanger niet helemaal tevreden met het artikel, is het kapot of heb je een verkeerd item besteld, dan kun je het retourneren. Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice (service@naturesgift.nl) over het te retourneren artikel. Via de mail krijg je verdere instructies. Verpak jouw retouritem in een doos en verstuur het via een pakketpunt. Zodra deze bij ons binnen is en wij hebben jouw retourzending beoordeeld, wordt het geld teruggestort.
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Overige
- Zijn er speciale actiecodes?
- Het kan zijn dat we een speciale actie hebben. Hierover word je dan via onze nieuwsbrief op de hoogte gebracht.
- Hoelang is een actiecode geldig?
- Het hangt af van de actie hoelang de code geldig is. Ook hierover word je via onze nieuwsbrief op de hoogte gebracht.
- Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
- Heb je hulp nodig of heb je een vraag? Neem dan contact met ons op via service@naturesgift.nl of bel naar 026 368 4200.
- Zijn er speciale actiecodes?
- Samenwerken
- Ik ben een bedrijf en wil samenwerken met Nature´s Gift, kan dat?
- Ja, natuurlijk. We zijn altijd op zoek naar mooie, duurzame merken of unieke uitjes in de natuur. Wij horen dus graag van je en kijken graag samen naar wat we voor elkaar kunnen betekenen. Stuur ons een mail op: hello@naturesgift.nl. Wij zorgen dat je snel een reactie terug krijgt.
- Ik ben een bedrijf en wil samenwerken met Nature´s Gift, kan dat?
Contact
Bel 026-3684200 ma-vrij: 09:00 - 17:00 |
E-mail service@naturesgift.nl Binnen 1 werkdag antwoord |
Vraag het ons op Social Media Gem. reactietijd van 1 uur |
Nature's Gift B.V.
Delta 48
6825 MS Arnhem
026-3684200
service@naturesgift.nl
KvK-nummer: 92003087
BTW-nummer: NL865847447B01